Even voorstellen….
Mijn naam is Jan van den Berg. Al Jaren organiseer ik diverse en gaveĀ evenementen voor Unilever. Van strategische purpose-driven events, interne activaties tot relatie-marketing programma’s voor toprelaties van Unilever.
Naast mijn werkzaamheden bij Unilever organiseer ikĀ de Swim Cup The Hague. Een (inter)national zwemtoernooi waar topzwemmers zich kunnen kwalificeren voor een EK, WK of Olympische Spelen. Om dit toernooi verder te professionaliseren is het idee ontstaan van een side-event: de Ranomi Cup. In samenwerking met UNICEF heb ik een toernooi opgezet voor jonge talenten in Nederland met Ranomi Kromowidjojo als boegbeeld. Om mijn kennis en ervaring te delen met toekomstige event professionals, geef ik al een aantal jaar gastcolleges voor het Fontys college in Tilburg met het thema ” Brands & Events” . Dit zorgt voor een mooie wisselwerking en tegelijkertijd blijf ik betrokken en op de hoogte wat er speelt bij jonge professionals.
Mijn ervaring wil ik met veel energie ook inzetten bij het professionaliseren van evenementen en communicatie bij andere bedrijven, vandaar Zeilvis!
Kennis maken?
Ieder project is weer anders. Daarom kom ik graag kennis maken. Mijn contactgegevens vind je op deze website.