Home

Een evenement is een beleving. Een fantastische manier om je boodschap over te brengen in een live omgeving.  Als je je publiek zodanig kunt verrassen dat er een kippenvel-moment ontstaat weet je zeker dat je idee of boodschap een lange tijd zal blijven hangen.

Waarom Zeilvis?
Dat kippenvel-moment is nu net wat ik wil bereiken. Daarom richt Zeilvis zich op het ontwikkelen en realiseren van creatieve evenementen- en communicatieconcepten. Vanuit een ruime ervaring met corporate-, strategische- en sportevenementen denk ik graag mee hoe we – zonder blabla – jouw doelstelling(en) kunnen bereiken. Daarbij is niets te gek om over te durven dromen……

Waarom Zeilvis?

Het idee om Zeilvis te starten is begonnen met de organisatie van een zwemtoernooi voor jonge talenten in Nederland: de Ranomi Cup.
In 2019 zal hiervan de derde editie van start gaan met meer dan 400 zwemmers uit Nederland, waarvan een groot gedeelte van de opbrengst naar UNICEF gaat.

Zoekend naar een pakkende naam zocht ik naar de snelste vis ter wereld  vanuit de link met het wedstrijdzwemmen. En wat is nu de snelste vis ter wereld? Juist: de Zeilvis. Deze vis gebruikt zijn zeil om koers te behouden en is ontzettend flexibel om tijdens de hoge snelheden te kunnen bijsturen.

Allemaal aspecten die binnen de snel veranderende wereld van evenementen en communicatie onmisbaar zijn. Een fantastische naam!

Over mij

Even voorstellen….
Mijn naam is Jan van den Berg. Al Jaren organiseer ik diverse en gave  evenementen voor Unilever. Van strategische purpose-driven events, interne activaties tot relatie-marketing programma’s voor toprelaties van Unilever.

Naast mijn werkzaamheden bij Unilever organiseer ik  de Swim Cup The Hague. Een (inter)national zwemtoernooi waar topzwemmers zich kunnen kwalificeren voor een EK, WK of Olympische Spelen. Om dit toernooi verder te professionaliseren is het idee ontstaan van een side-event: de Ranomi Cup. In samenwerking met UNICEF heb ik een toernooi opgezet voor jonge talenten in Nederland met Ranomi Kromowidjojo als boegbeeld. Om mijn kennis en ervaring te delen met toekomstige event professionals, geef ik al een aantal jaar gastcolleges voor het Fontys college in Tilburg met het thema ” Brands & Events” . Dit zorgt voor een mooie wisselwerking en tegelijkertijd blijf ik betrokken en op de hoogte wat er speelt bij jonge professionals.

Mijn ervaring wil ik met veel energie ook inzetten bij het professionaliseren van evenementen en communicatie bij andere bedrijven, vandaar Zeilvis!

Kennis maken?
Ieder project is weer anders. Daarom kom ik graag kennis maken. Mijn contactgegevens vind je op deze website.

Projecten

Swim Cup The Hague 2019 en Ranomi Cup

De organisatie van Swim Cup The Hague 2019 is in volle gang. Het evenement dat de afgelopen jaren in samenwerking met Zeilvis is uitgebouwd tot één van de belangrijkste zwemtoernooien van Nederland. Ook dit jaar zullen alle toppers aanwezig zijn om de competitie aan te gaan.

Ook de uitnodiging voor de Ranomi Cup staat weer online, is er een afspraak gemaakt met een school in de omgeving voor een gastcollege van UNICEF en hebben de clubs zich geplaatst voor de Nationale Arena Club Meet.  Kortom: ik ga ervan uit dat het een fantastisch toernooi wordt van 4 t/m 7 april 2019.

Strategisch evenement in De Koepel in Breda

Begin februari 2019 heb ik een bijzonder strategisch evenement georganiseerd voor een multinational in De Koepel in Breda. Medewerkers uit de Benelux hebben konden luisteren naar inspirerende sprekers en zijn zelf aan de slag gegaan tijdens interactieve carousselsessies. Als klap op de vuurpijl hebben ze als eerste groep overnacht in de voormalige cellen van de koepel, die voor deze gelegenheid speciaal waren ingericht.